Selamat Datang!!

Wednesday, April 20, 2011

GA...Korang Nak...Aku Kasi La...


ok dah sampai seru agaknya...aku nak wat GA baru...tangan ni dah gatal2 nak kasi adiah kat korang² yang berminat...tajuk GA kita pada kali ini adalah...KORANG NAK...AKU KASI LA...

hurm...naper aku bagi tajuk gitu???sebab aku ada lebih kurang dalam 8 ketul FM dari sarawak dan Cameron Highlands ni...kalu ada penambahan, aku tambah jek tanpa sebarang notis...tapi ada syarat² mudah yang perlu korang ikut...

1. peserta GA ni hendaklah mereka yang selalu membuka, membaca, atau yang pernah menjumpai blog ni...sebab kekadang aku tak suka nak la, ada yang datang polo semata nak join GA...abis GA haremmm tak pernah singgah dah...owhh tidak...tapi tapi tapi...KEUTAMAAN diberi kepada mereka yang BERMINAT mengumpul FM cam aku ni...

2. tak yah la korang sibuk² nak buat entry sal ni...(riso aku kalu kalu kalu ramai lak yang join nanti...sebab menda free kan...g pun aku ada 8 ketul jek ni...hahaha...)

3. korang nak join mudah jek...tulis jek lam ruangan komen ni SAYA NAK...KASI SATU LA...ok tak gitu...lain ayat aku rejek...bleh...ekekeke....tapi tak kesah la kalu korang nak mengomel pepanjang kat komen tu...ada cam ayat bodek ke apa ke...yang penting ada ayat di atas tu...

4. tarikh tutup akan diumumkan bila perlu...bila aku rasa cam ramai sangat yang join...(cehh, bajet ramai sangat yang nak FM ni kan...eh ni aku punya bajet...sebelum ada SORE SUMBANG yang kata gitu, baik aku saung diri sendiri dulu kan...)

5. jangan riso, seme urusan pos mengepos akan ditanggung oleh aku...aku pau bos la nak beli setem....tapi aku guna sampul yang gerenti tak pecah punya fm ni...cam ritu si nad ni tanya sal fm...masa tu aku tengah baik hati kut....dan² tu aku pos kat dia bukan satu tapi 3+1 punya fm...kan nad kan...seperti yang tercatat lam entry beliau ni...

ok, apa tunggu lagi...saper nak cepatlah join...takmo pun takper...BUKAN KENA BAYAR PUNG...hehehe...

eh jap...tapi tinggalkan komen kat blog sana ok...kat blog SINI...

1 comments:

mama tisya said... [Balas]

SAYA NAK...KASI SATU LA


nk nk request kalo menang la nk s'wak..wah awl2 dh request budget menang..tkpe usahah kn kot2 dpt early bird...hehehe

Post a Comment